torstai 25. heinäkuuta 2013

Pitääkö mun juosta pakoon, vai suoraan päin?

Täs on ny nätisti menny yli vuosi ku oon viimeks vaivautunu kirjottelemaan yhtää mitää. Jos tässä sitten jonku jännittävän kertauksen vääntäis ny viimeisen vuoden tapahtumista.
Provinssis on ehditty olla kahdesti. Viime vuonna siellä tais olla Slayeri pääesiintyjänä ja meillä oli vitun mahtava luolaleiri silloin. Siitä ei oo kuvia koskaa kameraa ei uskaltanu ottaa mukaan. Pelotti liikaa et joku sen käy pöllääsemässä. Mutta leiri kasattiin pusikkoon ja heitettiin siihen pressu päälle ja soli hyvä. Sateesta se ei tykänny hirveämmin ku vesi kerääntyi sen pressun päälle ja se meinas tulla alaha. Mutta hauskaa silti oli.
Tänä vuonna ei menty provinssis ollenkaa leirintäalueelle, vaa leiriydyttiin Laurin vaarin(?) takapihalle. Siihen kaks pakua vierekkäin ja pressu päälle ja siinä oli nätti ja suojaisa leiri. Siellä sit oltiin ja juotiin ja välillä käpsittiin sit ite alueelle kattomaan bändejä. Ite en ollu provinssis tänä vuonna aiva loppuun asti koska meille tuli sunnuntaina illalla vielä vieraita joten tottakai piti olla kotona. Tänä vuonna oli jopa kamera mukana, vaikka niitä kuvia ei niin hirveen paljo sit tullu loppujen lopuksi otettua.




Provinssin jälkeen oli sitte Nummirock. Viime vuonna olin siellä ekaa kertaa ja oli sen verran mahtavaa että päätin mennä tänäkin vuonna. Tänä vuonna nummirokissa oltiin oikee kunnon porukalla ja oli niin komia leiri ettei mitää. Kahen pakun ja kahen henkilöauton päälle heitettiin pressu ja sen alla sit hihhuloitiin. Tämän vuoden jälkeen voin varmuudella sanoa et en aio nummirokkia jättää kovin äkkiä väliin. Kamera oli sieläki mukana ja kovin nättejä kuvia tuli kyllä otettua.







 Emt mun piti ottaa sen perseestä kuva








Nummirokin jälkeen tais olla Ruisrock? Ei nyt tuu mieleen et siinä välissä olisi ollu mitää erikoisempaa. 
Noh, ruissis tuli oltua tänä vuonna ekaa kertaa. Mentiin Nooran kans töihin sinne. Sunnuntaina viidestä kahteentoista oltiin vähä tiskailemas ja sit meidät siirrettiin kaljatelttaan takapiruiksi. Ruissi oli aiva jees, vaikka tuntuiki siltä et oli aiva pirun kallista joka nurkalla. Sieläki oli kyllä kamera mukana mut ei tullu kuitenkaa otettua kuvia sitte yhtää.
Öö öö sitten näin järjestyksessä nätisti on vissiin Erikan synttärit. Niitäki ny vuoden aikana on tullu vietettyä oikee kolme kertaa. Viime vuonna oli ensin Erikalle järjestetyt yllätyssynttärit Tiian työnä. Siellä sitten kivasti juopoteltiin. Vähä tämän jälkeen oli sitten vielä Erikan synttäribileet Paulapieksun mökillä. Ja molemmista on tottakai kuvia. Ja näillä yllätyssynttäreillä oli tottakai lissuteema.







Pienen tilannekatsauksen jälkeen kävi ilmi ettei erikan mökkibileistä ollukaan oikee pahemmin kuvia. 


Ja tänä vuonna Erika sitten täytti 18. Ja Samppa 20. Heille pidettiin yhteiset synttärit ja laitoimme heidät kivasti pukeutumaan toisikseen. Juomia he saivat vain jos vetivät ensin hatusta tehtävän joka piti suorittaa. Kun tehtävä oli suoritettu, he saivat valita joko kaljan tai shotin. Seuraavat kuvat onki sitte Tiian ottamia koska olin vähä laiska heilumaan kameran kans enkä oo ees saanu niitä kuvia koneelle asti.








Mitäs sitte. Tiiallaki oli synttäribileet samaisella mökillä. Sieläki oli kamera mukana ja olin peräti aktiivisempi ottamaan kuvia.




Okei en mä iha niin aktiivinen ollukaa. Onha tässä ollu kaikenlaista jännää vielä näiden lisäksikin. Muunmuassa mä onnistuin ottamaan ittiäni sen verran niskasta kiinni että mä jopa valmistuin tänä keväänä ja ny oon työtön. About vuoden päästä olis tarkootus muuttaa Helsinkiin ja oon jo ny vähä turhan täpinöös. Mun huoneki on vähä vaihtanu järjestystä ku heivattiin tietokonepöytä ja hyllykkö vittuun ja tuotiin toinen hyllykkö tilalle. Nyt täälä on taas vähä paremmin tilaaki. Vielä ku sais siivottua ja järjesteltyä kunnolla niin kaikki olis hyvin. Kelalta ei oo kuulunu vieläkää mitää ekoista tuista ja alkaa ärsyttää, koska niillä maksaisin Erikan synttärilahjan ja hakisin itelleni kielikorun. Aivan. On tässä vuoden aikana tullu hommattua se nännikoruki, ja tatskaaki on saatu alulle. Oon laihtunuki ny kevään aikana 8 kiloa.
Ehkä mä laitan tähän loppuun vielä jotain random kuvia mitä löydän  






Ehkä mä voisin olla aktiivisempi tästä eteenpäin.
Ehkä



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti